Startpagina

zondag 9 maart 2014

Week 5: Sonja Bakkeren

Week 5: begingewicht: 83,8
              Gewicht nu: 84
              Totaal afgevallen: -1

Week 5 is zo'n week waarin je totaal geen rekening houdt met het lichaam...
Week 5 was een heerlijke eet-, snoep- en wijnweek.
Week 5 was hemels. :-)

Ja tuurlijk, heb ik hard getraind en daar reageert mijn lichaam ook op.
Het wordt allemaal strakker.
Wat ook invloed heeft op het gewicht.

Maar waar ik echt weer aan moet werken, is meer water drinken, geen smoesjes meer en weer aan mijn schema houden.
Het is jammer dat er niemand is die me écht steunt, mee doet of me weer ff op het juiste pad stuurt.

Noujaaaa, niet helemaal waar, ik zag gisteren een dikke mevrouw met een witte-cellulitis-legging aan ...bbbbrrrr, dat was best een stimulans.

Zo makkelijk kon ik vroeger lijnen, zo waardeloos gaat het de laatste 6 jaar.
Waarom kan ik redelijk makkelijk stoppen met roken, drinken en alle andere verleidingen, maar is eten nu zo'n belangrijke verslavende issue?

Voor mijn target, van 1 a 2 kilo per maand afvallen, zou ik komende week (6) dus minimaal 1 kilo kwijt willen zijn.
Is te doen!
Kom op, Suus.
Geen gezeik, iedereen rijk!

3 opmerkingen: