Startpagina

dinsdag 8 april 2014

Verzoeknummers op Blogger



Voor de trouwe lezers van mijn Blog,

Het lijkt mij leuk om jullie bij mijn Blogger te betrekken.

En om jullie te bedanken dat jullie én mijn Blog lezen en op de advertenties klikken voor mijn Klikken voor Knaken/Dagje weg, mogen jullie een verzoeknummer indienen en die ik op mijn beurt weer op mijn Blogger plaats ter ere aan jou.

Dit nummer moet wel op You Tube staan, anders kan ik er geen Blog van maken.

Ben benieuwd wat jullie muziekstijl is. Kom maar op. Het mag van alles zijn. Van Nederlandstalig tot Arabisch.

Tot zo x

P.s. Blijf a.u.b. wel doorklikken voor knaken. Echt super bedankt. Als het zo doorgaat, kan ik de meivakantie misschien met Sam een dagje weg. TOP. Vind het echt té lief.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten