Startpagina

maandag 24 februari 2014

Week 3: Sonja Bakkeren

Week 3: Begingewicht 82,4 kilo.
               Gewicht nu: 83,2.
               Totaal afgevallen: -1,8 kilo.

Ja ja, ik ben aangekomen. Het was zo'n week waarin ik echt gewoon meer heb gegeten dan nodig.
Vind ik het erg? Nee en ja.
Nee, omdat er wel eens zo'n week tussen zit. En ik mezelf 1 a 2 jaar heb gegeven om de kilo's kwijt te raken. Dus no problem. Loop nog steeds op schema van 1 a 2 kilo per maand.

Ja, omdat ik zo dicht bij mijn 1e streefgewicht was. En nu verder weg.

Gewoon weer de (goede) draad oppikken en deze week weer afvallen. Het is vakantie, dus wel goed op blijven letten. Geen gekke dingen eten.

Toch trots op mezelf.
Mijn lijfje begint weer normalere vormen aan te nemen, ook mede door mijn fysio Ronny.
Die beult me af op een goede proffessionele manier af.
Mijn knie gaat echt met grote stappen (letterlijk) vooruit. Dank je wel, Ronny.

Verdergaand met week 4!

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Gewicht zegt niet alles. Je lijf veranderd! Je hebt meer energie. Dus you go girl!!!! Zet m op.....je streef gewicht is het gewicht waar je je goed bij voeld..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, Jen. Het gaat zeker goed. Voel me al stukken beter. :-)

    BeantwoordenVerwijderen